רק מזרנים - תקנון האתר / מסמך גילוי

אמון הציבור לוגו

תקנון זה מוצג באתר על מנת להקל עליכם לקרוא את כל החוקים והתקנות לחוק הגנת הצרכן. למען הסר ספק, התוכן המופיע בחוק הגנת הצרכן גובר על הנאמר בתקנון זה.

המחירים המופיעים באתר

בעמודי המוצר מופיע “מחיר מחירון” ו”המחיר שלנו”, לא מדובר במבצע מוגבל בזמן אלא בעובדה שאנו ביקשנו להרוויח פחות על המוצר באופן קבוע.

מבצעים

כל מוצר שרשום עליו “במבצע”, תוקף המבצע הוא עד לסוף השנה הנוכחית, דהיינו: 2020

אופן ההשתתפות במכירות

החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
אם לאחר ביצוע הזמנה של מוצר, התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלוא הכסף ששולם. החברה תעדכן את הצרכן מיד עם היוודע להם כי מוצר אזל מהמלאי, החברה תסיר מוצרים מהאתר שאזלו מהמלאי, או תציין בסמוך אליהם, כי המוצר אזל מהמלאי וכי זמנית לא ניתן לרכוש אותו.

לאחר בחירת המוצר על כל פרטיו, יתבקש הרוכש להזין למערכת פרטים בסיסיים כפי יופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון , מספר כרטיס אשראי וכן את הכתובת למשלוח המוצר. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל”מבצע פעולה”.
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה וחיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העסקה ע”י חברות האשראי.
הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה
ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי.
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע”י חברות כרטיסי האשראי .
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע”י חברות האשראי, יראו החנות ו/או הספקים את העסקה כמבוטלת .

בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: ” הספקים”) יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות , מחירו, תעודת אחריות , זמן אספקה וכד’. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.

 תשלום דמי משלוח

דמי המשלוח ישולמו ע”י הלקוח במועד ההזמנה במסגרת התשלום בגין המוצר (אם אפשרי) או שסוכם בין הצדדים שהלקוח ישלם עבור ההובלה ישירות למוביל שיביא לו את המוצר שרכש.
במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון
במקרים מסויימים, הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.
במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
במקרה כזה, בו הרוכש יחליט לאסוף את המוצר באופן עצמאי ממחסני החנות או ממחסני היצרן/היבואן, ידוע ללקוח כי כל פגם במוצר שיגרם כתוצאה מההובלה או ההרכבה העצמאית יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח ובמקרים מסוימים אף עלול לפגוע באחריות של המוצר (בכפוף להוראות היצרן, נותן האחריות).
הובלה במדרגות מעל קומה שלישית או במקרה של צורך בשרותי מנוף חיצוניים תהיה תוספת תשלום.
מחיר ההובלה תקף לאזורים בקו הירוק בין אשקלון עד מטולה, הובלה לאזורים מרוחקים יותר תחוייב בתשלום נוסף שיכול להשתנות בין מוביל למוביל. אין לבצע הזמנה און-ליין במקרה של אספקה לאזור המוגדר מרוחק לפני בירור עלות ההובלה עם החנות מאחר ולא תמיד יימצא מוביל שיוביל את המזרן לאזור המרוחק.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל (נק’ מפגש) וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה רביעית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו , ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים. במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, הכל לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש המזמין לפנות לחנות לפני השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ובאפשרות קבלת המוצר. מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד בהתאם לדרישת היצרן.

ביטול עסקה

ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או אישור/קבלת מסמך גילוי (תקנון האתר) המאוחר מבין השניים.
הודעה על הביטול תימסר באחת מן הדרכים הבאות: בטלפון: 1800-467-454, בפקס- 04-6726702 , בדוא”ל – [email protected]  , דרך לחיצה על הקישור הזה  באתר, בחנות או באמצעות דואר ישראל לכתובת: טופ רהיט, רח’ אהל יעקב 7 טבריה בצירוף מספר פרטים רלוונטים כגון: שם הלקוח, מספר ההזמנה, תאריך הרכישה והפריט הנרכש.
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, או שלא בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או שלא בשל כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן (ע”י מובילי חברת המזרנים שסיפקה את המוצר או ע”י כל מוביל אחר מטעמו של הלקוח).
אם סופק המוצר לבית המזמין, והרכישה בוטלה על ידי המזמין, חלה חובת החזרת המוצר למחסני רק מזרנים (או למחסני היצרן/יבואן – על פי בחירת החנות) על המזמין ,
בעת ביטול עסקה עקב פגם, או אי התאמה לפרטים שצויינו במודעת המוצר או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.

 

בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש,רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או

מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. העסק רשאי לדרוש להציג

תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ובלבד שלא ידרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול כאמור.

 

סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן ובכלל זה, מידות מיוחדות, שיפורים ושינויים מהסטנדרט, במקרים אלו דמי הביטול יהיו 15% מהמחיר המוצר שנרכש.
החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר (במקרים כאלה ישיב העסק את הכספים שנגבו מהצרכנים)
אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לגבי נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

 30 לילות ניסיון – תקנון :

במידה והלקוח ירצה לבטל את העסקה בפרק זמן של עד 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי, לפי המאוחר ביניהם, הוא יכול לעשות זאת, בהתאם למפורט בפרק ביטול עסקה.
ביטול עסקה, או החלפת מזרון, לאחר שחלפו המועדים לביטול, הקבועים בחוק הגנת הצרכן, יעשה לפי ההוראות הבאות:
במידה והלקוח ירצה להחליף את המזרון שרכש למזרן אחר המשתתף ב-30 לילות ניסיון (מידות סטנדרטיות בלבד- 140/190 ו- 160/200) יוכל לעשות זאת, בתנאי שהמזרן באריזתו המקורית ,(אריזת ניילון מקורית שלא נפתחה בשום שלב) במידת הצורך יחויב/יזוכה הלקוח בהפרש למחיר המזרן החדש שבחר, הלקוח יחויב בעלות ההובלה הנוספת של החזרת המזרן הישן וקבלת המזרן החדש בלבד. כמו כן, הלקוח ישתמש במזרן במשך חודש שלם שלאחריו יוכל לפנות לטופ רהיט ולבקש החזרת המזרן ולקבל תמורתו חזרה בניכוי הסכומים הבאים: כספי ההובלה ששולמו לא יוחזרו ללקוח ובנוסף ישלם הלקוח עבור הובלה נוספת ואריזת המזרן תשלום בסך 220 ש”ח שיקוזזו מהסכום ששילם. במידה ובמסגרת הקניה קיבל הלקוח מתנה של ריפודית ו\או כריות שינה ישאיר הלקוח מתנות אלו אצלו ויקוזז מסכום ההחזר סך עלות המתנה בגין הריפודית/מגן מזרן וכן עלות הכריות. (בנוסף לסכומים האחרים שיקוזזו בגין ההובלה ואריזה). הכסף יוחזר באופן שבו התבצע התשלום ע”י הלקוח: שולם במזומן או בהמחאה/ות – יוחזר בהמחאה/ות לפקודת הלקוח בלבד. שולם בכרטיס אשראי בתשלום אחד או בפריסה לתשלומים, יזוכה הלקוח בכרטיס האשראי. מכל ההחזרים המגיעים ללקוח ינוכו סכומי ההובלה והאריזה מהתשלום הראשון לזכות הלקוח. תנאי ראשוני להחזרת המזרן הוא שמירה על נקיונו ושלמותו.ובאריזתו המקורית -ארוז בניילון שלא נפתח.

הודעת הלקוח בדבר בקשתו להחלפת המזרן או בקשתו להחזר כספי תתבצע לרק מזרנים בכתב באמצעות פקס 04-6726702 או באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת  [email protected] (ובכפוף לתנאי “ביטול עסקה” כדלקמן).

בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החנות לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. העסק רשאי לדרוש להציג תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש. 

רק מזרנים רשאית להפסיק את מתן 30 לילות ניסיון בכל עת.

מבצעים

באתר לא מופיעים מבצעים שמוגבלים בזמן אלא אם צויין במפורש. 
ככלל, באתר מופיעים מחירי המחירון של היצרנים השונים ומחירים בהם אנחנו בחרנו למכור את המוצרים שלנו, אלא אינם מבצעים מוגבלים בזמן. 
 

שימוש בקופונים

לנרשמים באתר תינתן אפשרות להשתמש בקופון להובלה חינם וזאת בעת רכישה של מוצר במחיר גבוה מ-1,500 ש”ח (ללא עלות ההובלה). שימו לב כי לא כל המוצרים באתר שמחירם גבוה מ-1,500 ש”ח משתתפים במכירה וזאת בשל התנגדות היצרנים. לדוגמא: ספות הנוער והמיטות וחצי של וידר, מזרן טופר נטורל של פולירון, מזרן חלומותי לטקס של מנדלבוים, מזרוני תינוקות, כריות, מגיני מזרן ועוד. מוצרים אלה אינם  משתתפים בקופון הובלה חינם וניתן לשלם על ההובלה דרך האתר (אם אפשרי) או ישירות למובילים. שימו לב כי יתכנו מוצרים נוספים שלא ניתן לרכוש אותם בעזרת הקופון, במקרים אלו המערכת תתריע ולא תקבל את הקופון, עמכם הסליחה.

אספקת המוצרים

החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת.
החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לקבלת אישורה של חברת האשראי לעסקה. תשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי יחוייב רק לאחר אספקת המוצר לבית הלקוח.
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
– כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
– שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
– כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
– באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
– זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א’-ה’ בשעות העבודה של המובילים, לא כולל שישי שבת, ערבי וימי חג.
– תאום האספקה יעשה ישירות מול חברת ההובלה של המזרן ובשעות העבודה שלהם.

הבהרה: ל”רק מזרנים” אין שירותי הובלה שלהם, כל המובילים הינם מובילים פרטיים או מובילים של יצרני המזרנים.
במקרה בו יהיה איחור באספקה, יאפשר העסק לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה וקבלת מלוא כספו חזרה. בכל מקרה, אם בוצעה רכישה דרך האתר וספקי המזרן צופים כי לא יוכלו לספק את המזרן אל הרוכש, תבוטל העסקה ללא דמי ביטול.

 שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיו”ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.
לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל מנהל האתר בטלפון- 1800-467-454
או באמצעות דוא”ל : [email protected] עם ציון מספר ההזמנה
נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

אבטחת מידע והגנה על הפרטיות 

החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע שלה בכלל ושל לקוחותיה בפרט. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL
כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצורכי תפעול
האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה, למעט מקרים בהם העסק התנהל באופן רשלני. לפרטים נוספים

כללי

הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את הוראות התקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך מכירה.
החנות אינה אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותם קישורים.
החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה, במקרים אלו, העסק ישיב לצרכן את כספו.
החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר אם לא נכללו ברכישה ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו (לדוגמא: רכישת מנגנונים ומזרנים והתאמתם למסגרת של מיטה קיימת).
הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת .
אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות .
נפלה טעות חריגה וברורה בתיאור המוצר שעל פניה נעשתה בתום לב,  לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים אולם במקרה כזה ישיב העסק את כספם של הצרכנים.

אמינות

החנות מודעת לרגישות הכרוכה בהפעלתו של אתר מכירות דרך האינטרנט, ועל כן מקפידה החנות לנהל את האתר בזהירות רבה, מיומנות, ובאופן מבוקר.
קיים תיעוד מלא של כל המכירות המתבצעות באתר.

 תקנון זה מבוקר ע”י עו”ד של אמון הציבור.

תוכלו גם לוודא ולבקר את התנהלות האתר שלנו ע”י קריאה על ביצוע עסקאות באינטרנט או בטלפון באתר של המועצה הישראלית לצרכנות

אנו מאחלים לכם רכישה מהנה והנאה מהמוצרים! אתם יכולים לפנות אלינו בכל שאלה בטלפון:  1800-467-454

 

בברכה
צוות “רק מזרנים” –  טבריה

 

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם