ספות נוער או מיטות ילדים?

על מה נדבר במאמר זה?

מה היתרונות והחסרונות של ספת נוער?

אם בעבר המטר הרבוע של חדרי השינה היה יחסית גדול הרי שכיום, חדרי השינה הסטנדרטיים אינם גדולים במיוחד, והרבה אנשים מקבלים תמורה פחות נאה להשקעה שלהם, מה גם שהשינוי הוביל למצב בו יש לנצל את החלל בצורה חכמה ולעצב את החדר תוך התחשבות בגודלו.
אחד האלמנטים המרכזיים אשר תופסים את מרבית המקום בחדר השינה של הילדים זו היא המיטה. כאשר מדובר בילדים קטנים, הרי שהבעיה פחות גדולה היות והם אינם מארחים חברים לשינה, מה גם שהם יכולים להסתפק במיטה קטנה יותר באופן משמעותי, אשר אינה תופסת שטח נרחב מן החלל. לעומת זאת, כאשר מדובר בבני נוער, הרי שיש צורך במיטה יותר גדולה, מה שלא מותיר הרבה מקום לשילוב של פריטי ריהוט אחרים ולניצול מקסימלי של המרחב.
על מנת לספק פתרון לבעיה העולה בעיצוב חדרי נוער חברות מותג רבות מייצרות ספות נוער. ספת נוער היא הפתרון האולטימטיבי עבור בני נוער, מכיוון שניתן לפתוח ולסגור אותה כנדרש וכך להשתמש בחדר הן למטרות אירוח והן למטרות שינה.

היתרונות בספות נוער

לספות נוער ישנם יתרונות רבים אשר בראש ובראשונה קשורים לעיצוב של החלל. בעוד שמיטת יחיד או מיטה וחצי הן סטאטיות ולא ניתן לנייד אותן היות ומקומן קבוע בחדר, ספת נוער ניתן לפתוח לקראת השינה ולסגור אותה כאשר רוצים לארח חברים. למעשה לספת נוער ישנם שני שימושים היא משמשת כספה, כיאה לשמה וכן גם כמיטה לכל עניין ודבר. בעזרת ספות נוער ניתן לעצב את החלל בצורה אידיאלית, ואף “להרוג” שתי ציפורים במכה היות והספות אידיאליות גם לאירוח וגם לשינה.

יתרון נוסף של ספות נוער טמון במבחר הספות הרחב שקיים. כיום ספות נוער מיוצרות על פי המגמות האופנתיות השולטות, במגוון דגמים, צבעים ודוגמאות, כך שניתן להתאים את הספה לעיצוב החדר, כל שכן לטעמם האישי של הנערה או הנער. למרות שעל מיטות לרוב פורשים סדינים והם אלו שגם יוצרים את המראה הסופי המרשים, ספת נוער משמשת גם כספת אירוח ולכן לא פעם יעשה בה שימוש ללא הסדינים, כך שקיימת חשיבות לכך שתהיה יפה ואופנתית.
יתרון נוסף של ספת נוער מודרניות הוא שכיום הספות מיוצרות על ידי טכנולוגיות מתקדמות ולכן מדובר במוצר נוח במיוחד, מה גם שספות נוער עושות שימוש במזרון אורתופדי אשר דרגות הקושי שלו מותאמות במיוחד לשימושם של ילדים ובני נוער.

שני רהיטים – במוצר אחד

כדאי לזכור כי העובדה שמדובר בשני מוצרים אשר שלובים יחדיו יכולה להוות קושי מבחינה לוגיסטית. אם למשל מיטה יותר נייחת לא צריך לפתוח ולסגור ללא הרף, ספת נוער יש לפתוח לפני השינה ולסגור בבוקר כשקמים. הלוגיסטיקה הנדרשת יכולה לעיתים להיות קצת מאתגרת ותפעולית, אבל כשמודדים את היתרונות שבפעולה אל מול החיסרון הנ”ל, אפשר לומר כי היתרונות מתעלים.

יש לציין כי בעת בחירת ספת נוער יש לבדוק שרוכשים מותג מוכר ולוודא כי המזרון איכותי וכי הוא מותאם לשימושם של ילדים ובני נוער בהתאם להמלצות של ארגוני הבריאות. מזרונים שאינם תומכים בגב, כמו אלו שניתן למצוא בספת נוער לא איכותית ופחות מוכרות, יכולים גרום לכאבי גב ולשינה לא טובה. לכן לפני שאתם רוכשים ספת נוער, וודאו כי מדובר בספה מבית טוב.

ומה לגבי המחיר?

מחיר של ספת נוער לא בהכרח יקר יותר ממחיר של מיטה רגילה. אומנם מיטה לרוב עולה פחות אבל בל נשכח שאם אנחנו רוצים להשוות אותה לספת נוער, לא נשכח שאנחנו צריכים להוסיף למיטה גם מזרן, ולא רק מזרן אחד, אלא שניים!! רוב הספות נוער מגיעות מראש עם 2 מזרנים ולכן הם אף זולות יותר.

מה הילדים מעדיפים?

את זה השארנו לסוף… מניסיון של כ-30 שנה בתחום הרהיטים, אנו יכולים להגיד חד משמעית שהילדים מעדיפים ספות נוער ובמיוחד מיטה וחצי.

לא רק מזרנים אלא גם ספות נוער

בחברת רק מזרנים תמצאו מגוון של ספות נוער מהמותגים המובילים ביותר כי אנחנו לא מתפשרים על איכות שנתם של הילדים שלכם. ספת נוער איכותית בעלת מזרון תומך היא תנאי הכרחי לחיים בריאים ולהתפתחות תקינה של הילדים על כל הגילאים ולכן מומלץ לרכוש את הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מזרן לישנים על הצד/הבטן או הגב
על הבטן על הגב או על הצד?

אתם ישנים על הצד? על הבטן? אולי הגב? לכל תנוחת שינה יש מזרן שמתאים לה! קראו איזה מזרן מתאים לישנים על הגב, איזה מזרן מתאים

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם